Misstag

Oj då. skulle raka Daniel (klippa) han brukar ha 9 mm. Jag hade mycket i huvudet så jag tog av det svarta på apparaten och började men oj. Jag hade tagit av den som bestämde längden så nu blev han verkligen rakad en rand i bak. Stackarn. Som tur var blev han inte allt för arg och inte syns det så jätte mycket heller.

Skar bacon till maten och vad gör jag för misstag då? Skär näst intill av mig fingertoppen på lillfingret. Har tejpat med steristrips och nu har det slutat blöda. Ser verkligen fram emot att sprita händerna på jobbet i natt, gissa om det kommer svida.
kram  


Kommentarer
Postat av: annika

Stackare inget vidare...Hi hi kan se Daniel framför mig..kram

2010-10-21 @ 18:28:24
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Uscha! Hur gick det med spriten?!

Kramis

2010-10-22 @ 11:14:49
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0