Komp

Hade tur att jag fick komp natten som var och på så vis får jag några underbara dagar till med barnen innan skolan drar i gång- Vi började i går med en härlig utflykt till Mösseberg.











Efter det blev det Mc Donalds innan vi åkte till vårdcentralen för första vaccinations sprutan. Har sån tur att mina barn inte är ett dugg rädda för sprutan. Matilda var först ut och vi började sjunga, Fem fina fåglar satt på en gren,  men givetvis hann vi ju inte sjunga klart den innan sticket var över:) Sen var det min tur efter som Oscar ville vara sist. Även han visade inte en min men nu sjung vi " På min hand en mygga satt"
kram på er


Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Så skönt att det gick bra! Och vad skönt med komp! We like! ;)

Kramis

2011-08-18 @ 23:23:37
URL: http://www.spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0