Klippning, toning och träning

I går när Daniel kom hem åkte jag först och klippte mig och där i från direkt till att träna spinning. Spinning passet i går var verkligen tufft men vilka bra låtar ledaren hade. Hela jag rycktes med i musiken och bara det gjorde nog att jag orkade lite mer. Älskar verkligen att köra spinning har bokat två pass nästa vecka också!
Hemkommen från träningen så tonade jag håret så nu är det rött. Känns riktigt bra faktiskt.

I går tog vi det lugnt barnen och jag och bara njöt av den fina solen. Vi tog en tur till minizoo i Tibro där de fick varsin glass annars lekte de med grannbarnen hela dagen.

i morgon gifter sig min morbror. Daniel och jag ska ta med husvagnen och sova i . de ska ju gifta sig i vassbacken på campingen precis vid kanalen. Ska verkligen bli kul att träffa alla speciellt mina kusiner. Två av dem bor ju här i stan så dem ser jag allt i bland men den tredje bor i skåne så honom träffar jag inte så ofta. Barnen ska sova hos farfar och Carina.

ha en bra dag
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0