Min dag

Började dagen med att plocka ur diskmaskinen, dammsuga och tvätta 2 maskiner, ett nödvändigt ont som måste göras i bland. Sen drog barnen och jag till Mösseberg där vi hade en underbar förmiddag. Barnen lekte och givetvis hade vi fika med oss. Tyvärr kom åskan så efter två och en halv timme fick vi springa till bilen i ösregn. Vi avslutade med Mc Donalds och barnen skötte sig som små Änglar. Oscar var riktigt omtänksam. När jag hämtat all mat sa han `` jag kan sitta här brevid Matilda så att jag kan hjälpa henne så att du inte behöver göra allt själv`` Gissa om jag kände mig stolt.

Väl hemma gjorde jag i ordning kantarellerna det tog en timme och sen lagades det mat. Oscar lekte med grann pojken och Matilda målade. En bra dag. när jag lagt Matilda tog jag faktiskt en timmes promenad har rätt mycket jag funderar över och då brukar promenader hjälpa. Daniel håller nu på att lägga Oscar och jag ska väl in i duschen.

Lite bilder från i dag


Här tittar de på Påfåglar





ha en bra kväll och sov gott i natt
Kram


Kommentarer
Postat av: linn

ja inatt sov jag faktiskt bra :>

hoppas allt är bra med er!

2009-08-13 @ 14:49:50
URL: http://liilliis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0