Tillbaka till vardagen

I dag börjar barnen dagis igen och vi återgår till vardagen. Först ville de inte gå i morse men sen gick det jätte bra att lämna dem. Matilda ville som vanligt ha trosor på sig så det fick hon ha så får vi se hur många ``olyckor det blivit i dag`´.
Amanda stannade en dag längre hos oss så hon är nu hos en kompis och  jag ska väl snart börja med lunchen till oss. Tror det blir lax i dag. Annars har jag nu tagit mig igenom 5 kapitel i min tenta läsning så det klarnar tror jag.

Blev lite stressad i morse när min chef ringer 07:10 och frågar om jag vet att jag ska jobba i dag! Panik,  hade fattat för att jag fick ledigt för att läsa alla dagar denna veckan. Kunde ju dock inte åka in då Amanda är här så budet blev att jag skulle jobba kväll istället. Sen ringer hon igen då har hon fixat så att jag inte behöver jobba i kväll heller men jag får vara stand by hemma om de behöver mer folk i kväll. Hon är en riktig pärla min chef...
Kändes verkligen pinsamt att jag missat att jag skulle jobbat i dag men när jag läste mina mail så hade jag faktiskt fått ett mail från chefen där det stod att jag kunde vara ledig dagturerna v 34, så sen har det väl bara blivit en miss. Tur att det ordnade sig i alla fall.. 

Nej mot köket och fixa lunch 
Ha en bra dag nu 
kram  


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej!

jag börjar skolan denna onsdag,

det ska bli riktigt skoj, men börjar bli

nervös nu , haha :)

2009-08-17 @ 15:52:19
Postat av: linn

det var jag (linn) som skrev, kom inte med ngt namn! haha

2009-08-17 @ 15:52:52
Postat av: Zandra Donarum

Hoppas att allt löste sig! Det är så kul att läsa din blog! Kram

2009-08-17 @ 19:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0