Vänner

Kom precis in från en härlig promenad. Gick och tänkte på mina två bästa vänner, så detta inlägg blir till dem..

                                                                     ZANDRA

Kom ny till min klass i sjuan (tror jag det var) sen dess har vi hängt i hop. Du var den som alltid fanns och som jag litade på till 100%. Till och med när du träffade din första kärlek var du alltid mån om mig och drog med mig på många härliga äventyr. Vi gick även samma linje på gymnasiet och givetvis i samma klass. Jag har så oerhört roliga och goa minnen från den tiden men nästan inte ett enda tråkigt. Du ställde alltid upp och var aldrig rädd för att säga till mig heller om det var något som inte var bra. I dag bor du i USA vilket gör att vi inte ses lika ofta men när vi ses känns det som om det var i går vi sågs. Är oerhört glad för din skull att du hittat ditt livs kärlek och fått tre underbara barn. Ditt bröllop var som en drömm inte bara för dig utan för mig med. Lilla jag från Sverige i ett stort bröllop i USA, det hade jag aldrig kunnat drömma om. Trots att jag är väldigt dålig på att komma och hälsa på dig så finns du alltid där och du hinner alltid med att träffa mig när du är i Sverige och hälsar på. Jag är bara oerhört glad över att du är min vän

                                                                   Glenn

Tror faktiskt att du började i samma klass mig mig i sjuan också ( ett bra år med andra ord) I början umgicks vi inte så mycket men efter ett tag blev du som min bror. Du är alltid så snäll mot mig och alltid väldigt omtänksam. Du fick mitt självförtroende att öka och hjälpte mig igenom många av de kriser som hör tonåren till. Du var den lugna och trygga personen i mitt liv. Du kunde alltid  få mig att skratta mitt i bedrövelsen och även få mig att se saker från ett annat perspektiv. I dag bor du i Norge och har gift dig med Ilka som är en fantastisk tjej och jag kan inte vara gladare för din skull. Vet du att jag började gråta när jag såg dina bröllopsbilder! Så fina! Önskar att du bodde närmare så att vi kunde ses oftare. Jag är inget vidare på att komma och hälsa på men vem vet snart kanske jag får tummen ur. Tack för att du är min vän (bror).


Ja ovanstående personer står mig varmt om hjärtat och jag hoppas de läser detta så att de vat att jag tänker på dem.
Nu ska jag krypa ned i sängen så att jag är utvilad inför tentan i morgon.
Håll tummarna för mig nu!
Godnatt

Kommentarer
Postat av: Zandra Donarum

Hej! Tack kära du!!!! Det känns skönt att höra! Jag tänker så ofta på dig med! Och ja minnen det har vi! :-) Saknar dig allt ibland! Många tusen bamse kramar! Och jag hoppas verkligen att tentan gick bra att din nästa går lika bra den med.

2009-08-19 @ 20:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0