Argsint på morgonen

God morgon! I dag har jag varit riktigt argsint på morgonen! Bad min man göra frukost vid 7:30 tiden, barnen hade då varit uppe och lekt i 50 min. Ja jag ska säger han. Barnen stojar och stimmar kl 08:00 insåg jag att jag får göra frukosten själv. Jag ska göra frukosten säger Daniel men inte än nehej när då då??? Jag blev arg verför ska det jämt ske på hans villkor! Gick ut en promenad på 10 min för att lugna mig lite men beslutade mig för att nu får det vara slut på upppassandet här hemma! Gjorde frukost ill mig själv och barnen fick allt hjälpa till att duka om de villle ha frukost. Barnen var jätte dktiga plockade till och med in disk maskinen. Daniel däremot han vände sig om och har inte kommit upp än och nu är kl 09:30!!

Jag har inget tålamod på morgonen och jag blir stressad av att ligga kvar i sängen och höra barnen greja i köket. Får väl bara inse att vi är olika jag och Danoiel och sluta hoppas på en sovmorgon!

Var inne på min svägerskas blog och fick se att hon redan gjort färdigt halsbandet jag beställde i fredags! Såg verkligen jätte fint ut! Hon är duktig!

I går var vi hos en kompis och fikade samt grillade på kvällen riktigt trevligt. Bilder kommer lite senare!
I dag bär det av mot karlsborg. Ska fira min andra svägeska som ju fyller sexton år på tisdag och som gick ur nian i fredags!
Ha en bra dag
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0