Ny dag

ja så var det en ny dag igen! Vi hade riktigt trevligt i går kväll. Grillade korv och hamburgare hemma hos svärfar. Oscar vattnade allt som fanns med vatten slangen och sen klippte han gräset.  Daniels syster och lille Melvin kom förbi också. Hans favorit var tydligen klass med strössel och kola sås så det fick alla barnen vilket även gjorde Matilda glad för hon älskar också glass. Var hemma vid tio så det blev e rätt lugn kväll!

Läste på min svägerskas blogg att hon hade haft mycket förvärkar nu i natt och på morgonen ska bli spännande att se om hennes små tvillingar beslutat sig för att komma ut i den stora världen i dag  eller snart i allafall! Jag håller verkligen alla tummar för henne och bebisarna!

Annars ska vi hälsa på hos Robert och Veronika nu vid to och sen bäär det av till min morbror Christer som ska fira sin födelse dag i dag. Kommer i håg när jag var lite då kallade vi alltid honom för ordningsredan. Han såg lite sträng ut med mitt sitt mörka skägg så jag vågade inte säga emot honom när han sa till mig. Hans fru Lilian ha målat nästan alla våra tavlor här hemma jätte duktig.Ska bli kul att träffa dem i dag.

Ha en bra dag
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0