Skolavslutning

Jag borde skämmas. Glömde helt av min systerdotters första skolavslutning i går! Jag hade tänkt att gå på den för är det något jag tycker är fint så är det skolavslutningar! Jag hoppas hon fick en fin skolavslutningoch att hon inte blev ledsen över att jag inte kom. Här regnar det i dag men jag håller tummarna för att det ska bli bättre väder under dagen så att de som tar studenten slipper regnet i alla fall. Oscar vaknade kvart i sex i morse och det första han sa var " när går tåget mamma". Gissa om han längtat efter denna lilla tåg resa! Ha en bra dag kram

Kommentarer
Postat av: annika

Hoppas ni får en riktigt trevlig resa.kram

2009-06-12 @ 09:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0