Vad är det för en dag?



Det är vår bröllopsdag!! I dag är det 2 år sedan som vi gifte oss i samband med Matildas dop. Det är inte klokt vad fort det går! Vi firade detta med att grilla kyckling med potatisgratäng och grönsallad. Sen blev det daimtårta till efterrätt! Många kramar och pussar blev det också.. 









Visst ser tårtan god ut! Jag lovar att den var det också!


Cyklade faktiskt till jobbet i morse med men det kändes i benen i dag (otränad som jag är). Hem åkte jag däremot bil Daniel plockade upp mig och cykeln efter jobbet. Är så trött i huvudet kanske beror på att jag i dag bara gått igenom olika apparater vi använder oss av på avdelningen och det är många apparater så jag hann inte med alla i dag men en hel del ialla fall. 
Ha en bra kväll!
Kram

Kommentarer
Postat av: linn

grattis!

2009-06-09 @ 20:51:05
URL: http://cryyourtears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0