Längtar efter vår

God morgon!
Längtar så efter våren nu. Var och handlade vår skor åt barnen i helgen som var. Två par var fick de. Varje morgon frågar de om de inte kan få ha de skorna men då det är minus grader ute så får de allt ha sina vinterskor ett tag till.
Längtar nu efter att få se de första tussilagona blomma och att få gå en härlig promenad och bara njuta av sol och fågelkvitter så skynda dig nu att komma vår!



Dessa skor köpte vi till barnen på skopunkten. Söta va! Oscar älskade sina fin skor så dem går han i hela tiden inne.

I går var det full rulle här. Först kom svärmor med man och barn och sen var jag och hämtade min systers två barn eftersom jag lovat att vi skulle passa dem denna kväll. Vi bakade pizza som blev riktigt god och sen såg vi en film och barnen lekte för fullt, men de hade roligt i alla fall och det är huvud saken. Själv tyckte jag också det var riktigt roligt att få träffa mina syskon barn det blir inte så ofta även om vi inte bor så långt i från varandra. Nej nu är det bäst att jag återgår till skolans värld har föreläsning om en stund.

Kommentarer
Postat av: Annika

Hej synd bara att du var tvungen att åka..Men de blev ialla fallen hämtning på dagis Oscar blev jätte glad när han såg att vi var med.Sen gick vi en lång promenad.Oscar är väldigt duktig på att gå dessutom hade han en skatt jekt på vägen.Medan Matilda mest satt på Linns axlar..Ha de bra..kra,

2009-03-26 @ 09:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0