Ny dag Nya tag

Här kan man inte sitta och deppa länge utan man får snabbt rycka sig i kragen och ta nya tag.
I natt hade lillan över 40 grader i temp. Eftersom hon tog sista penecillin kuren i onsdags så ringde jag vårdcentralen för att kolla. De sa jag skulla komma till öppna mottagningen. Fixade barnvakt till Oscar, (snälla Henrik ställde upp), pratade med el och vvs killen som var här och grejade med badrummet, mailade skolan om morgondagen (inväntar fortfarande svar), skjutsade Oscar till Henrik, åkte till vårdcentralen där de konstaterade att hon fortfarande har bakterier i halsen. Så det blev en ny kur med Kåvepenin x 3 i 10 dagar. Hämtade Oscar hos Henrik. Han hade haft jätte skoj de hade byggt snögubbar och en ljuslykta som lyste så fint. TACK säger jag till Henrik som kunde ställa upp:)

Väl hemma fixade jag mat till barnen, ris och lax samt att jag ringde och kollade med hur det var med mamsen  som lyckats få en propp i armen. Om 2 timmar ska jag ha seminarium, som jag inte hunnit förbereda så det får gå som det går. Barnen har jag bänkat framför tv.n och hoppas på att de sitter där en stund nu utan att kivas så att jag får lite skolarbete gjort.

Hur har er dag varit hittils?
kram  

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Åh - hoppas att barnen får vara friska snart så att ni får hitta på en massa skoj tillsammans på helgerna! :)



Det kommer att gå toppenbra imorgon! :)



Stor kram från en kinkig Carro (idag i alla fall S)

2009-11-12 @ 20:23:50
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Zandra Donarum

Hej! Det kommer att gå bra i morgon. Det får vi ju verkligen hoppas iallafall. Hälsa mor din, och jag hoppas att hon blir bättre snart! Tänker på dig. Kram

2009-11-13 @ 00:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0