Torsdag

Så är denna dag snart över. Har vaccinerat många barn i dag och det har gått jätte bra. Har haft en bra dag. eftersom skolan vi var på ligger nära min syster så gick jag hem till henne på lunchen. Tack för en trevlig och go lunch syrran:)

När jag kom hem hade Matilda vita upphöjda prickar på halsen och händerna som hon kliade enormt på och jag tänkte bara nej inte nu igen. Det har dock lugnat sig av sig självt så nu hoppas jag att det inte blir något mer.
Mår hon bra i natt så ska hon få gå till förskolan i morgon..

Oscar badar med pappa just nu. I går hade han gymnastik med förskolan i skolans gymnastik sal för första gången. Han hade med sig gympakläder och handduk i går morse. Han var allt lite nervös över hur det skulle gå. När jag sen hämtade honom var han super glad, han hade duschat länge sa han för det var skönt och vilken stor sal det var! Han är för go och naturligtvis är det stort att få gå till skolan och ha gymnastik!

nej jag har som vanligt mycket att hinna med innan jag kan krypa ned i bingen så det är bara att börja.
Hoppas ni haft en bra dag allihop..
Tjing

Kommentarer
Postat av: Zandra

Vad roligt att du är vid syrran din, och att Oscar tyckte om att ha gymnastik! (Emmas skola har inte ens duschar överhuvudtaget!!!! helt sjukt) Och tack för dina tankar. Men nej, jag jobbar inte så mycket. Bara att jag måste skriva av mig lite... Det låter säkert värre än vad det är. kramisar

2009-11-19 @ 19:50:37
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Hoppas hoppas att hon slipper att bli sjuk igen! :(



Går det bra på praktiken?



Det pågår en vild diskusion inne hos mig nu om man ska vaccinera sig eller inte - det är intressant vilka människor som hittar in och skriver :)



Kram på dig!

2009-11-19 @ 20:26:46
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Annelie

Varsågod för lunchen, kanske vi kan göra om ngn dag?

2009-11-19 @ 22:01:49
Postat av: Annelie

Varsågod för lunchen, kanske vi kan göra om ngn dag?

2009-11-19 @ 22:02:19
Postat av: Annelie

Varsågod för lunchen kanske vi kan göra om ngn gång?

2009-11-19 @ 22:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0