Allt möjligt

Ja så i dag vaknade min lilla gulliga tjej 05:50. Sen är det full rulle direkt. Inte konstigt att jag slocknar vid halv tio på kvällarna. Hinner dock med rätt mycket när man går upp så tidigt.
I går efter ridningen hade barnen var sin kompis här fram till kl 19 och efter det blev det lite lördags mys med en film och godis. kl 20 vill dock barnen gå och lägga sig så halv nio sov de. De är härliga.

Romansen på förskolan fortsätter.. När vi hämtade barnen i fredags så lekte Oscar med denna söta tjej. När vi gick sprang hon och vinkade i fönstret varpå Oscar ger henne en släng kyss. Visst är det gulligt. Vi får väl se hur länge det varar men jag är glad att han hittat någon han leker så bra med.

Om tio minuter kommer pappa och hämtar mig vi ska åka till farmor en sväng. Känns lite jobbigt men samtidigt så vet jag ju att det inte är långtid kvar och det är klart jag vill finnas där. Det är svårt det där att bli gammal någonstans tror jag att vi alla är lite rädda för att bli så gamla att inte kroppen orkar med, att bara bli liggandes i blöja och inte kunna gå upp själv. Som sagt det är inte lätt.

Nej ska väl gå upp och ta på mig.
Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0