Fullspäckat schema

Hela helgen har gått i en rasande fart Har inte hunnit blogga. Rensat ur och slängt en del, varit med Oscar på ridskola för att direkt efter det åka på kräftskiva i floby. Som tur var kunde min kusin och hennes kille rycka in som barnvakter då Daniels lilla syrra blivit sjuk. I dag har jag åkt med pappa till farmors lägenhet i morse och direkt när jag kom hem följde jag med oscar på simskola. Efter det kom en kompis till Oscar och lekte och hela familjen var ute och gjorde i ordninge trädgården för vintern. Sen har jag lagat at, tvättat lagt barnen och nu ska jag upp och hjälpa Daniel med matten innan jag hoppar in i duschen. I morgon börjar min praktik. ska bli kul
Go natt
kram

Kommentarer
Postat av: monica

lycka till nu på praktiken!! du kommer fixa det galant!

2009-09-28 @ 10:38:22
URL: http://motherto1.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0