Påskfest

I dag var det påskfest på dagis.
Barnen fick vara utklädda om de ville och det ville så klart mina barn:)
Så här fina blev de







Tror de var lite trötta (kl var bara 07:00 när bilderna togs) men påskfesten hade varit bra på dagis och det är huvud saken. Tycker de är så söta, de flesta barnen hade tagit av sig sina kläder efter ett tag men Matilda hade minsann haft dem hela dagen hon älskade att vara påsk kärring.

Har annars jobbat i dag och det var fullt ös hela dagen. Satt 5 min på rasten och slängde i mig min shake! Sen var det bara att handla lite på hemvägen och laga mat när jag kom hem. Efter maten gick vi ut lite så att barnen fick cykla lite. Matilda var jätte glad över att cykla på sin 3 hjuling. I morgon jobbar jag kväll men sen är jag ledig... 
I dag ringde de från ridskolan så nu ska Oscar börja ridningen igen på onsdagar kl 16:45 blir det, som han har längtat..

Så här såg han ut när han var med Amanda i tisdags på ridskolan



Visst är han för skön!

Nej nu ska jag vila min rumpa lite i soffan
Ha en bra kväll
kram


Kommentarer
Postat av: Annika

Hej vad söta dom är barnen..Här o Skåne är det gull rulle,Ängla var oxå påsk kärring igår..kram

2010-04-02 @ 07:56:21
Postat av: Fotograf | Caroline Landin

Åh vilka söta påsksötisar! :D

2010-04-08 @ 01:11:37
URL: http://carolinelandin.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0