Skolstart

I onsdags började min kille skolan.



så här såg han ut första skoldagen.



En ny skolväska hade han också.

Första dagen gick jätte bra och de var verkligen bra i skolan. Alla förskole barnen hälsades varmt välkomna.
I Oscars klass är de 18 grabbar och 7 tjejer så det blir en tuff klass.

Han trivs dock väldigt bra både på fritids och i skolan. Vilket jag verkligen är glad för.

Matilda bytte till en avdelning på förskolan för de större barnen.



Hon storm trivs verkligen. Så jag är så glad över att mina barn trivs.

Kram


Kommentarer
Postat av: annika

Tänk vad tiden går,inte länge sedan ungarna låg på skötbordet för blöj byte.Lilla Oscar har blivit ett skol barn,Matilda en stor tjej som går på en stooor avdelning på dagis..våra hjärtan..kram

2010-08-28 @ 08:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0