6 dagar på raken

I går ringde chefen och frågade om jag kunde jobba extra och visst kunde jag det. Jobbar även i kväll så nu har jag jobbat 6 dagar på raken. Har sen bara en natt tur kvar innan jag går på semester:)

Oscar sov över hos farmor i natt. Har verkligen saknat honom och eftersom jag jobbar i kväll kommer jag ju inte få träffa honom förrän i morgon bitti. Vet dock att han har det bra hos farmor och han har säkert fått chips med dipp som mys i går kväll.

Innan jobbet i går hann vi med en heldel. Efter att ha lämnat Oscar hos farmor var vi hos Daniels farmor på en kopp kaffe sen bar det av till soptippen där vi tömde av all jord vi hade på släpet. Gräsklipparen lämnades in för lagning och har vi tur är det bara batteriet och eftersom vi bytte det förra året så går det på garantin så nu håller vi tummarna för det. Sen åkte vi till asfaltsverket och fyllde släpet med grus och efter det blev det byggmax där reglar till nya uteplatsen inhandlades.

Skönt att få lite gjort. Värmen består och visst är det underbart med riktigt sommar.
Tjing så länge
kram


Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Vi ses på jobbet om typ en timme! ;)

Kram kram!!

2010-07-06 @ 20:01:11
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0