Hektisk dag

Är helt slut. Barnen badar nu med Daniel och sen ska jag lägga mig och läsa god natt saga. Kanske somnar jag brevid dem i kväll har verkligen varit en hektisk dag.
Började direkt på morgonen när jag kom till jobbet och sen rusade allt på. Satte mig först vi 15  tiden på eftermiddagen. Har dock helt underbara arbetskolleger så trotss att vi hade häcken full så kunde vi skratta lite och alla gjorde verkligen sitt bästa. Så hurra för allas insats på jobbet i dag:)

Väl hemma så grillade vi och åt färsk potatis och sen grävde vi ur på framsidan. Nu är det bara lite kvar att gräva och det gör vi i morgon. Hoppas ni alla haft en brea dag. Själv har jag börjat räkna ned till semestern nu. Har bara 4 arbetspass kvar och senär jag ledig i hela 5 veckor. Ska bli så skönt.

Ha en bra fredag kväll nu allihop så hörs vi snar igen
kram


Kommentarer
Postat av: Sofia Lans

Hej vännen, har nu druckit mina två glas vin, så nu får det vara nog..ses imorgon, tack för idag.

2010-07-02 @ 20:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0