Tjejsnack

I dag fick vi äntligen till en träff jag och Jessica. Jag åkte hem till henne eftersom hon hade tvätt tid. Blev bjuden på mat som var super gott och sen en kopp kaffe med en lite choklad bit till. Superskönt och trevligt att bara få sitta och snacka om allt och inget i lugn och ro.

Matilda är i sitt esse. Hon pratar hela tiden och tittar med sina stora ögon. Hon är så söt trots att Oscar klippte henne härom dagen. Min lilla prinsessa:) Hon börjar bli stor hon med nu och mer medveten om saker och ting. Underbart.

nej nu ska jag umgås med min man lite
Ha en bra kväll nu
Kram


Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Haha, klippte O henne? :D Syskon :D Det är så härligt :D



Kramar!!

2010-06-08 @ 11:16:48
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Zandra

Va? Har han klippt henne igen? Ja dessa barn, vad de kan hitta på.

2010-06-08 @ 15:45:52
URL: http://zlindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0