En stund...

I går fick jag en stund för mig själv. Lämnade barnen kl 11 på dagis eftersom jag skulle jobba kväll. Innan jobbet åkte jag in till stan där jag passade på att njuta av att få vara en stund för mig själv och bara vara. Köpte mig en stegräknare eftersom det är stegräknar tävling på jobbet. Efter det hamnade jag på kapphal där jag hittade:

Ett pat jeans till mig ( 25% rabatt på alla byxor)

Två toppar som var rea på till mig själv

Strumpor till barnen.


Efter stan hann jag gå en sväng runt karstorpssjön ( som ligger vid jobbet) och sen åt jag en kyckling paj med sallad innan jag började jobba. Var så himla skönt att få vara lite själv och bara hämta mig.
På jobbet var det full rulle i går men jag har helt otroliga arbetskamrater och allt gick bra.
Tur att ni finns alla kollegor:)

Dock kom jag inte ifrån jobbet förrän tio i elva (slutar egentligen kl 22:00) så jag kom inte i säng förrän kl 23:40.
Stegräknaren visade i alla fall på 10 000 steg så det var ju toppen:)

Kl 05:00 i morse kom Oscar in och frågade när vi skulle åka till farmor. Han ska sova där i natt och ville åka så fort han vaknade. Härliga barn..

Nu ska jag göra det sista innan vi åker till farmor..
ha en bra fredag
kram från mig   


Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Hoppas att det gick bra igår kväll, hörde att det var "möe" :D

Imorgon ska jag vara frisk i alla fall, så då kommer jag och kör järnet :)

Kram på dig och ha en jättehärlig helg!

2010-05-07 @ 11:11:41
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0