Lördag

I dag tog Daniel jag och Matilda en lång promenad efter frukosten medans den stora tjejen och Oscar spelade tv-spel. Sen var vi ute för hela slanten. Sommaren är ju här:)
En tur in till plantagen och coop sen blev det soppa till lunch innan jag skjutsade stor tjejen på kalas. Kl 16 kom min vän Therese med familj och vi grillade kyckling mm. Barnen busade  och hoppade studsmatta. Lite kaffe och glass blev det efter maten. När Therese åkt så lekte vi med våra härliga barn. Vi tävlade om vem som sprang snabbast runt huset, vem som kunde stå planka längst ( jag vann, kunde ingen tro) kastade gris mm. Sen tog barnen en dusch & stora tjejen och hennes kompis bubblade i badkaret. Nu sover lillan medans de två stora ser på tv med Daniel.

Ja förutom lite trots hos barnen och en nervös man inför beskedet om jobbet på måndag så har dagen varit toppen. I morgon kväll ska jag jobba igen.

Hur har ni haft det då?

kram och
God natt


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haft det bra i dag tvättat och i morgon blir det städning inför måndagens besök.

2010-05-22 @ 22:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0