Planterat

i dag är det söndag och vi har äntligen planterat ned sju st tujher (är inte säker på stavningen här) så vi får lite insyns skydd. Blev riktigt bra faktiskt. Sen ska vi gräva ur och lägga lite grus och till slut ska där stå en bänk och ett litet bord. Kommer bli kanon när det är klart.

I dag blev dett pannkakor till lunch, det går ju alltid hem hos barnen.
Nu har jag förberett mig inför arbetsturen i kväll ska åka om en liten stund.

På torsdag är der vår fest med jobbet. Tror dock inte att jag kan gå. Daniel åker bort och är borta torsdag till fredag. Mamma sa att hon kunde ta barnen men det blir tufft om jag inte är hemma förrän elva- tolv, hon jobbar ju hela dagen innan och sen är det ju tidig morgon för mig med barnen också på fredag. Nej det lutar år att det blir en hemma kväll bara jag och barnen. Inte helt fel det heller faktiskt, vi får se.

I morgon är det en spännande dag. jag hoppas verkligen att Daniel får ett positivt besked i morgon men man vet aldrig. Han är dock grym på logistik och det är ju hans största intresse så jag håller alla tummarna för honom i morgon. Dock blir det jag som får 5 veckor själv med barnen i såfall i sommar eftersom han då inte har semester:)

Någon som vill ha sällskap i såfall?

Ja ja det ordnar sig det gör det alltid.
Ha en fortsatt bra söndag nu
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0