Efter ytterligare

en natt på jobbet är jag nu vaken och har hämtat barnen. Har slängt i en tvättmaskin och bara önskar att det slutar regna.

Har varit bra här. Daniel har mycket på nya jobbet men jag tror han kommer att trivas och det är huvudsaken.
I går fick jag hjärtat i halsgropen men blev samtidigt väldigt stolt.
Oscar fick en häst på ridningen som han inte haft på 2 år. Han hade önskat denna hästen och var jätteglad.
Så vad händer jo hästen sparkar bakut på lektionen på grund av att hästen bakom kom för nära. Trodde han skulle flyga av men han klarade av att sitta kvar och stanna hästen. Han blev jätte rädd och grät men han satt kvar och fortsatte sen att rida. Så stolt jag var då. En av de andra mammorna kom också fram efter lektionen och berömde honom. Roligt.

Matilda hon älskar att rita de frågade när jag hämtade henne i dag om hon ritar mycket hemma, men det gör hon inte så mycket ibland kommer väl färgerna fram men inte över drivet mycket. På dagis ritar hon otroligt mycket vilket jag märkt för alla teckningar ska ju med hem. Det är kul och jag sätter alltid upp några av dem och försöker byta ut dem med jämna mellanrum.
Hoppas ni har en bra dag i regnet.


Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Duktiga de är! <3 Jag hade också blivit rädd, även om jag gillar att rida, man får ju hjärtat i halsgropen när man håller på att flyga av!

Kramar

2010-10-29 @ 07:00:04
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0