Prickar

Oscar har fått rätt många prickar på benen. Röda än så länge kliar de inte. Han har också fått en på handen. Eftersom de har träffat flera barn nu med vattkoppor så nästan hoppas jag att det är det men jag är osäker. Han har ju haft dem i nästan 2 dagar nu och de är inte vätskefyllda, han har inte haft feber och har heller inga på magen eller överkroppen, kanske är det trots allt bett från vatten loppor.

Vi får se:)

Själv har jag haft en förjäklig morgon som jag tillbringade på toa. Så nu är jag lite mör i kroppen..
Hur har ni det i dag då?


Kommentarer
Postat av: monica

Idag har vi varit på ikea. Handlade inte så mycket men kikade på lite saker som vi ev ska handla sen när vi har flyttat. Tyvärr var inte alicia på sitt bästa humör..

2011-08-03 @ 21:28:42
Postat av: Anna-Karin

Kul med Ike. Förstår att ni längtar tills ni flyttar:)

2011-08-03 @ 21:36:13
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Hoppas att ni snart är piggare gumman!

Ser ut som att ni haft det bra i Borås också! <3

Stora kramar!

2011-08-03 @ 22:18:22
URL: http://www.spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0