Vardagen

Semestern börjar närma sig sitt slut och vardagens alla sysslor kryper närmare.
Både längtar och känner mig lite ledsen. Visst är det skönt att vara ledig men det är allt skönt med jobb, vardag och rutiner också. Sen har ju min familj turen att se fram emot en lite tripp till Turkiet i höst.

Reklam strömmar in om saker barnen behöver inför skolstart, olika aktiviteter dyker det också upp förslag på.
I går anmälde jag faktiskt Matilda till Knatteskutt
www.knatteskutt.se

En idrottsskola där de får prova på olika saker som golf, lekar, fotboll handboll mm. Det är grupper som är indelade efter ålder och Matilda gillar ju bollspel så jag hoppas hon ska tycka om det.

I dag väntar en dag med pappsen :)
Vad ska ni hitta på i dag då
kram


Kommentarer
Postat av: monica

Vi fick reklam om knatteskutt i brevlådan igår. Låter som en bra idé, tycker jag. Alicia får däremot vänta till våren tror jag. Ska gå lek oplask till hösten och ev skridskoskola.

2011-08-04 @ 18:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0