Nytt bok tips



Tre böcker jag läst nu när jag är sjukskriven..

Från vä: Förödande passion ( av lindsey Johanna)
En suverän bok om man vill drömma sig bort i en bok om passion och åtrå om svek och förlåt.

Svek och passion (av Elisabeth Grayson)

Denna bok sträck läste jag! Spännande och passionerad. Man riktigt kände hettan mellan huvud personerna.

så till sista boken som inte handlar om passion men dock om kärlek på ett konstigt sätt

Vi måste prata om Kevin ( av Lionell shriver)

En ganska tung och otäck bok men så himla läsvärd. Om en mors kärlek om hur det formar familj barnen och henne själv. Den får trots att den var lite tung fyra stjärnor..

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Annika

Underbart härligt med bok tipps. Kan ja få låna dom två med Passion? kram

2011-07-02 @ 19:22:25
Postat av: Mamma

Bra att du gillade böckerna. de kommer från syster yster. Fler finns om så önskas. Kram

2011-07-03 @ 11:32:27
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Jag har inte läst någon av dem :) Det är skoj med boktips :D

Kramisar!

2011-07-03 @ 19:43:53
URL: http://www.spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0