Midsommar:)



HUr firade ni midsommar? Barnen och jag började dagen med att plocka i hop två underbara buketter. Sen dukade vi på altanen







för att inta en lunch bestående av, färskpotatis, sill, köttbullar, prinskorv, kex, vindruvor och ostar ihop med min mamma och Bo. Det var som vanligt gott och kanske slank det ned lite mer än vad det borde gjort. Till efterrätt blev det Jordgubbs tårta med choklad mousse och hallonsylt i..

Min underbara mamma trillade dock och ett tag såg jag framför mig att jag fick ringa ambulans men som tur var gick det bra. Fast jag hade allt hjärtat i hals gropen ett tag..

Efter det bar det avtill Björstorps badet för att dansa kring midsommar stången. Tror jag uppskattade det mer än barnen som hellre jagade grodyngel.. Ha ha ha..

Oscar beslutade sig för att hoppa i bassängen men han glömde visst ta av sig kläderna så det blev ett dopp med dem på och sen åkte de av men efter ett tag badade de flesta killarna i kalsonger eller badbrallor så vad gjorde väl det? De hade super kul och det var det viktigaste.

Kvällen avslutades med lite krocket och grillning med våra vänner och deras 2 barn kort och gott en härlig midsommar..
HUr firade ni då?

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0