Oj oj oj



Åkte till jobbet i går skulle jobba natt. Efter kanske ca 15 min där började magen bubbla och jag fick springa till toa... diaré. Oj oj oj vad pinsamt. Jag försökte först med en kopp te men allt bara rann rakt igenom. Fick åka hem och lämna mina goa arbetskompisar en man kort då det inte går att få in någon så sent
Hoppas ni fick en hyfsad natt ändå:(..

Själv tog jag med mig papper i fall jag inte skulle hinna hela vägen hem men som tur var hann jag precis hem innan nästa attack. Tillbringade sen några timmar på toa innan jag somnade..

kram på er


Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Gumman då! Tyckte så synd om dig!!!

Stor kram

2011-06-29 @ 23:15:46
URL: http://www.spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0