Barn kan

Alla barn kan olika saker, alla ser de olika ut, alla har de sitt sätt att uttrycka sig på, alla är de nyfikna på saker, alla barn är duktiga på något det gäller bara för oss vuxna att ta oss tiden att se dem.
 
I dag har min dotter visat att hon är intresserad av att skriva . Hon har skrivit lappar till mig, sin pappa sin storebror och en vän att hon älskar oss. Alla bokstäver var inte på rätt ställe och en del var åt fel håll men gud vad duktig hon var och vad glad hon var att få visa oss dessa. Jag blev så stolt och så varm inombords..

Min son han visade att han gärna ville hjälpa till så han dammsög hela huset och plockade in i sitt rum. dessutom fick jag höra att jag var världens bästa mamma:)

Ibland undrar jag vad jag gjort för att förtjäna dessa underbara barn.

så glöm inte att ta er en minut extra och se alla barn
kram på er


Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är värdens bästa mamma till värdens bästa barnbarn kraam

2011-10-25 @ 19:24:35
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Du är en toppenmamma och jag hoppas att jag kanske en dag kan bli en bra mamma också =)

KRAM!!

2011-10-26 @ 22:38:32
URL: http://spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0