Glad Påsk

Så var det påsk afton. Barnen vaknade och frågade om påsk haren varit här. Oj oj oj jag hade inte gömt äggen än. Lurade dem och sa att jag skulle ner i källaren och plugga lite sen gömde jag påsk äggen och några böcker vi köpt till dem. Oj vad de blev glada- Först hittade de böckerna och var sitt kinder ägg, sen efter frukosten hittade de det stora påsk ägget! Matilda hoppade och skrek GODiS! Hon är en riktigt godis gris.

Vi har hunnit måla lite ägg som vi ska ha med till Johan när vi åker till Karlsborg och sen städat! Oscar är så gullig han älskar att moppa golvet och  det får han gärna göra för mig. Annars ska vi in till stan en sväng innan det bär av till Karlsborg för att fira påsk med delar av Daniels släkt.


Farmor fyller år i dag! Min lilla farmor! Jag har ringt och gratulerat och hon var bortbjuden till en vännina på middag så jag hoppas hon får en riktigt bra dag! Ja så nu önskar jag och min familj er alla en riktigt GLAD PÅSK !

Kommentarer
Postat av: Zandra Donarum

Glad Påsk på dig med! Jag tycker det är jätte kul att läsa vad som händer i ditt liv! Hoppas att du har det bra! Saknar dig. Kram Zandra

2009-04-12 @ 03:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0