Morgon

.
Första hjälpen

(Bild tagen från http://www.redcross.se/)

Efter en faktiskt rolig kväll på praktiken i går så känns det lite bättre i dag. Kom en kille från rödakorset och utbildade oss i första hjälpan för barn. Jag har ju gått den förut men det var riktigt roligt. Han var super bra och skämtade med alla. Fick mig faktiskt rätt många skratt i går. Inte nog med det en gammal ungdomskompis till mig och hennes man som jag inte träffar så ofta var också med på utbildningen. Verkligen en lyckoträff
Fick avboka floatingen i dag (men jag ska snart boka en ny tid för det) då vi fick en tid att åka och titta på gården jag nämnt tidigare (tror jag). Så snart ska vi åka dit och se om det är något för oss.
Ha en bra dag kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0