Överraskning

Gissa om barnen blev glada i går när deras pappa kom hem med en överraskning! Så här såg det ut i dag



Ja visst har de en snäll pappa! Naturligtvis köpte han en med skyddsnät vi vill ju inte att de ska göra sig illa!
Här kommer ett annat kort på en tuff tjej som jag tycker är så härligt.



Ja barnen och Daniel är verkligen mitt allt vad vore jag utan dem!
Daniel är ute på svensexa i kväll. Jag hoppas de får en riktigt bra kväll, räknar dock med att han är bakfull halva dagen i morgon. Han är helt klart värd en helkväll med grabbarna har kanske inte sagt det så ofta som jag borde men jag är verkligen stolt över min man som lyckats plugga till logistikutvecklare samtidigt som han läst in matte A, svenska A och b samt engelska. Det är inte många som sklulle orka det.

Ska väl arbeta vidare med mina artiklar i kväll kanske inte världens roligaste fredaskväll men det känns ändå skönt att få sitta i lugn och ro med det lite. Ha en bra kväll nu ! Kram


Kommentarer
Postat av: Annika

oooooo,vad mina gullungar är goa..Ni är duktiga båda två som pluggar o även har små barn.Har undrat många gånger hur ni orkar..Beundrar er båda. Stor kram

2009-04-25 @ 15:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0