Tulpaner

http://www.lund.se/templates/Page2____81934.aspx

I dag när jag var hos min morbror och hälsade på visade han en tulpan som slagit ut i hans rabatt! Jag fullkommligt älskar dessa vackra blommor! Fick en sån härlig sommar känsla när jag såg det. Vi satt ute i hans trädgård och drack kaffe och som vanligt bjöd hans fru på goda kakor. Det var verkligen skönt de bor en bit ut och lite enskilt så jag bara njöt. Såg också en trana på åkern utanför deras. En härlig stund på en fredag eftermiddag!

Mina två små godingar har nu somnat och jag väntar på att våran tredje goding ska komma hem från sin kompis! Kanske inte har sagt det men vi är kontakt familj åt en härlig liten tjej så hon är hos oss med jämna mellan rum. Hon kommer väl vilken minut som helst sen ska jag bara umgås lite med henne innan hon och jag också ska sova.
Känner mig rätt tom i huvudet efter tentan jag gjorde i efteriddags. Jag vet att jag missade ett tal så jag kommer att få göra om den men jag tänker inte sörja över det nu även om jag blev sur för det var ju ett rent slarv fel. Ja ja ha en bra fredag kväll
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0