God morgon

Har precis ätit en frukost bestående av filmjölk havrefras, lite russin och en mugg kaffe. barnen leker på sitt rum och om en stund ska jag lämna dem på dagis. i går hade vi en jätte mysig kväll. Daniel var ute med en kompis och plockade svamp så jag och barnen hade en egen mys kväll.

Vi badade, alla tre samtidigt i vårat lilla badkar (trångt men mysigt).

Vi lekte med bilar i Oscars rum

Sen när Matilda lagt sig spelade Oscar och jag lite data spel. Det är inte klokt vad fort barnen lär sig datorer snart vet Oscar mer än mig om den här dumburken!
Annars har jag en del som ska göras innan helgen  


1. Fixa en present till kusin Ängla
2. Slå in presenterna till Vilda och Älvin
3. Kika på overaller till barnen
4. Storhandla (det är ekar tomt i skåpen).

Sen på lördag bär det av mot liseberg! Där vi ska träffa Daniels syster med familj och äntligen ska vi få träffa deras tre  underverk Vilda och Älvin och Ängla. Ska verkligen bli roligt. Vi har dock inte bestämt om vi tar bilen eller tåget än så det får vi se.


I dag ska jag repetera allt inför tentan i morgon. Det jag inte har lärt mig nu det  hinner jag inte lära mig tills i morgon heller.
Ha en bra dag
'kram


Kommentarer
Postat av: Zara

det ska bli så roligt att träffa er & era underverk!

Tror dom får roligt tillsammans på Liseberg.

KRAM

2009-08-20 @ 11:01:33
URL: http://zara82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0