Målning av dörrar

Har nu slitit med dessa dörrar men inget går som det ska. Handtagen passade inte så de måste bytas och sen var inte färgen helt bra så det blir till att köpa en annan färg och måla allt en gång till. Det år tur att jag tycker om att måla.

Mina tankar går i dag till den familj som förlorade sin treåriga son i går. Jag ryser när jag tänker på vad de går igenom. Kan bara föreställa mig vad fruktansvärt och hur många tankar som snurrar i deras huvuden för att inte tala om känslor.
Det finns inga ord som gör det bättre men jag tänker på dem.

Syster yster ringde nu och vi ska träffa dem kl 13 för en tur till Norrkvarn vilket ska bli väldigt roligt.
Ha en bra dag
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0