Pluggat

i dag körde jag och barnen till svärmor och hälsade på de skulle passa barnen medans jag plugga vilket de gjorde. 3 timmars effektiv pluggning blev det sen blev det total stopp i hjärnan känns som att jag inte kommmer i håg det jag läst.

Barnen hade det jätte bra, de hade verkligen saknat farmor, Anders och Linn. Matilda är lite varm men ingen feber och som hon härjat hos farmor i dag är hon nog helt okej. Flera gånger lyckades hon slå sig en gång rakt över örat så det är numera blått. De var helt slut när vi åkte hem, somnade redan i första svängen. Tack för hjälpen i dag allihop!

Nu har jag läst igenom några brev som Daniel har skrivit samt kikat lite på uppgifterna som kommer i skolan i höst och som vanligt stiger pulsen och ångesten kryper på mig JAG KOMMER ALDRIG ATT KLARA DET!

Ska verkligen ge mitt allt i höst men det känns lite tungt just nu.
nej nu ska jag träffa en klasskompis via nätet
Hoppas er dag varit bra.
kram

Kommentarer
Postat av: Terése Hammer

Hej Anna-Karin!



Hoppas du har det bra mitt i allt pluggande. Själv har jag börjat jobba igen och det känns såå bra!! Har du lust att maila mig din adress? Vore kanon. Ha det gott!

Kram

Terése

2009-08-11 @ 22:36:38
URL: http://www.livetmedhammer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0