Ätit ute

Kom nyss hem efter att ha varit ute med min härliga syssling och ätit. Vi gick till Voda här i skövde vilketvar ett toppen ställe. Jag tog en Ciabatta med grilladkyckling och soltorkade tomater mm. Super gott var det och till efterrätt blev det en snicker kaka med kaffe. En jätte trevig kväll har det varit och precis vad jag behövde.

Min syssling och jag är lika gammla och vi lärde känna varandra på gymnasiet då vi hamnade i samma klass. Först visste vi inte att vi var släkt men det visade sig snart. Jag har alltid beundrat henne och hon är jätte härlig.
Hon har kämpat sig fram och verkligen lyckats. Vi ses inte så ofta men har ändå alltid lika trevligt när vi ses...
Är glad att vi lärde känna varandra där på gymnasiet:)


Annars har dagen bjudit på lite hälsosamtal med några elever mm. dagen började dock inte så lyckat då jag och barnen inte kom in i bilen i morse, den hade totalt frysit igen. Efter att ha kämpat en halvtimme fick jag ringa Daniel som fick komma hem med den andra bilen. Han lyckades still slut få upp bilen och tog sen den till sitt jobb. Jag blevbara 40 minuter sen men min handledare förstod precis eftersom hon också haft lite problem att komma in i sin bil på morgonen.

Ha en bra kväll
Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja inte är det lätt med kyla och bilar. Själv har jag ställt in min i garaget i natt. Kram mamma

2009-12-02 @ 22:24:47
Postat av: monica

åh, voda är så himla gott! Ska nog gå dit imorgon! Vår bil hade oxå frusit igen, det tog ett tag innan jag kom in i bilen men tillslut gick det. Jäkla bilar ibland men lite skönt att höra att andra har haft liknande problem, hihi!!

2009-12-02 @ 22:58:20
URL: http://motherto1.wordpress.com
Postat av: Zandra

Oh, vad jobbigt! Synd. Va roligt att ni var ute och åt!! Det händer ju inte var dag. kram

2009-12-03 @ 02:44:29
Postat av: Annika

Ja det behövde du..kram

2009-12-03 @ 11:04:11
Postat av: Terése

Härligt att ut och äta!



Fika tillsamans vore trevligt =) Ska vi försöka sammanstråla i Skövde, elr bir det bökigt? Nästa vecka jobbar jag en del o Tobbe är i Kina, men veckan därpå är det lugnare. Hur har du det??



Kramar

2009-12-03 @ 12:15:25
URL: http://www.livetmedhammer.blogspot.com
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Vad mysigt! :) Jag var också ute och åt, men lite längre bortåt i stan :D



Vad gott med Voda - jag gillar SAND också - det finns bra med utbud på lite annat än pizza i stan numera ;)



Hoppas att du haft en härlig torsdagsmorgon!

Kram Carro

2009-12-03 @ 12:46:31
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0