D-uppsats

Nu sitter jag med min D-uppsats och går igenom alla svar vi fick på webbenkäten vi skickat ut. Det är ganska kul faktiskt men väldigt mycket jobb. Vi ska ha handledning nu kl 14 och sen skulle min far komma hit kl 15 för han ville "resonera" lite, om vad vet jag inte men vi får väl se.
Kl 16 ska jag hämta barnen och kl 17 ska vi på lucia firande på Matildas avdelning med egen fika korg så det är full rulle i dag ( är det något annat nån gång?).

Verkar som att min kompis kommer hem i Januari ska verkligen bli kul att träffa henne, för det hoppas jag att vi sk afå till.

Ha en bra måndag
kramisar från mig

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Vart håller din kompis hus? :)



Hoppas att dagen har varit riktigt bra!

Kram C

2009-12-07 @ 16:48:24
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0