Faktor analys och indataområde?

Tar nu en kaffe paus från faktaanalys, indataområde mm. Sliter mitt hår för att förstå allt det här. Vår handledare i D-uppsatsen säger glatt ja men har ni bara gjort er faktor analys så har ni ju resultatet! Jag in snabbt och tittar i programmet exell och hittar under dataanalys faktiskt just faktor analys. Glad i hågen försöker jag skriva indata men icke sa nicke får hela tiden upp felmeddelanden. Vad gör jag för fel??? har nu mailat arbetet till Daniels kompis som är betydligt bättre på exell än vad jag är och hoppas på att han kan hjälpa oss!
Ja så ser min morgon ut! lite rörig va?

En härlig sak är i allafall att det faktiskt snöar ute:) Kanske kan vi bege oss ut i pulka backen snart.
Kram


Kommentarer
Postat av: Annika

Hej ja inte låter det roligt precis,,,,,Men snart är du klar med skolan de måste vara skönt....kram

2009-12-15 @ 18:21:46
Postat av: Zandra Donarum

Hoppas du löser det hela! Det låter jobbigt, och jag kan ju lite om excell men inget som i det området du håller på med. Ledsen

2009-12-15 @ 19:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0