Fredag

I morse var vi uppe tidigt eftersom de hade Lucia på Oscars dagis kl 06:45. Oscar valde länge mellan att vara tomte eller stjärngosse men tomten vann.



Detta var det enda kort jag vågade lägga ut på bloggen eftersom jag inte vet om alla de andra föräldrarna vill att deras barn ligger ute på min blogg. Daniel tog nämligen på hela gruppen men inget på bara Oscar,
De var i alla fall jätte duktiga och sjung för glada livet. Så det blev en bra start på dagen.

Efter lusse firandet bar det av hem och räkna statistik till det svartnade för ögonen, men nu tar jag paus ifrån det tills i morgon.

daniel badar nu med barnen efter att vi ätit taccos. I dag fick jag hjälp av Oscar han dukade fram allting och gjorde det så fint. Han är verkligen duktig..
Ha en bra kväll nu
tjing


Kommentarer
Postat av: Terése

Ja, visst är det mysigt med de söta luciafirandena! Själv fick jag aktivt vara med i Alma´s lussetåg eftersom hon inte ville gå utan mig. Så det var bara att sjunga - sångerna har man ju sjungt några gånger förr =)

Hoppas att du får en bra helg!

Kramar

2009-12-12 @ 00:03:16
URL: http://www.livetmedhammer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0