God morgon allihop

Vilken härlig morgon. Vaknade vid 06:05 av att matilda kom in till oss och säger " god morgon mamma, är det tidig morgon nu? ". Givetvis kan man inte bli annat än glad. Väckte Oscar försiktigt och kliade/masserade honom på ryggen lite. Sen bryggde jag kaffe, tände ljus och åt lite frukost medans barnen öppnade sina choklad kalendrar. efter att ha lämnat de små grynen på dagis så njöt jag av den härligt kyliga luften på vägen hem. Nu ska jag kika på min uppsats igen och se om det går lättare i dag.
Vad ska ni göra för kul i dag då?
Kramisar:)

Kommentarer
Postat av: Annika

Hej hon är för go Matilda gull unge.Ja här ska det bli lite dammning lika roligt som alltid..kram

2009-12-09 @ 09:09:23
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Kaffe låter hemskt gott just nu! Det ska jag nog sätta på en kopp :)



Jag håller på att packa. Urk. Finns ju roligare saker att göra - men det kommer nog att bli en jättehärlig och skön vecka hoppas jag :)



Kramis!

2009-12-09 @ 16:45:14
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0