Ingen Oscar hemma



ikväll är inte oscar hemma. Han sitter just nu och myser med mormor och Bo i soffan och ska sova där i natt. Han har ringt och sagt god natt och mitt hjärta saknar honom.

Annars har jag som vanligt suttit med uppsatsen och det känns som att all min tid går åt till den. Barnen märker det också och daniel säger att han är ensamstående med 2 barn. Som tur är (hoppasa jag i alla fall det beror ju på om vi blir klara) så är det bara 1 vecka kvar sen ska den in och då blir det lite lugnare.. Hade jag vetat detta hade jag aldrig gått utbildningen det är så segt att skriva denna uppsats och jag känner mig helt dum i huvudet ibland!
Nej nu ska jag försöka hinna med min man lite
kram och god natt på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0