Jul apelsiner



I dag är jag kom hem så gjorde barnen och jag dessa som jag kallar julapelsiner. Det är nejlikor man saätter vid de röda banden och det doftar ljuvligt. Hängde dem sedan i köksfönstret. Denna tradition har jag fått efter min mamma, jag minns hur vi varje jul gjorde såna här apelsiner och ja jag tycker inte det blir jul utan denna doft.

Jag blev också lite inspirerad till att göra denna





en bordskrans med värme ljus i. Den har jag ställt på våran " Bar " nere i källaren. Blev rätt mysigt när man tände ljusen..



Annars har det varit full rulle i dag. I morgon är sista dagen på min praktik det känns faktiskt lite konstigt. Har trivts bra på skolan där jag är. Fast det ska också bli lite skönt att få fortsätta med d-uppsatsen.

kram


Kommentarer
Postat av: Zandra

[h, appelsinerna kommer jag allt ihåg! Har ju hjälpt dig någon gång. De luktar jätte gott! Fin krans också.

2009-12-03 @ 20:12:41
Postat av: Annika

Vad duktig du är,o energisk var får du energin ifrån? kram

2009-12-03 @ 20:22:28
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Jättefina! Hur länge håller sig apelsinerna sådär?! :)



Kramis

2009-12-04 @ 00:02:16
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0