Lite mera

hittade även en bild på Matilda



Bild från när vi var på lusse firande på hennes avdelninpå dagis.


I dag är det ju Lucia. Har dock inte tittat på någon Lucia än tidigare år har jag gått upp och tittat på tv:n men i år har jag inte ens tittat vilken tid det är. Ska gå ut och gå lite snart tänkte ta Matilda i vagnen och gå till kyrkogården och tända ljuset på mormor och morfars grav och sen gå en runda runt omkring i bygden.

Oscar sov ju hos sin farfar i natt, har saknat honom massor men han kommer hem framåt lunch. Kl 14 i dag är vi bjudna till ett par vänner på lite glögg, det ska bli kul.
Ha en bra dag allihop 
kram  


Kommentarer
Postat av: Zandra Donarum

Vad mysig Matilda är! Hoppas hon hade roligt i lucia firandet! Hoppas du fick se någon Lucia, jag fick se Lucia tåget som gick på svt i morse. De var väll i Växjö. Det var roligt att se, men det var mestadels för att Emma krävde att jag skule leta fram något. Kram Zandra

2009-12-14 @ 03:10:53
Postat av: Annika

Vad söt våran lilla prinsessa är,hon är så go...kram

2009-12-14 @ 08:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0