Lördag

I dag tog v det lite lugnt på morgonen. Sen var Oscar på bandy skolan en stund och efter det var det inplockning av tvätt och lite städning som gällde. Kl trevar vi bjudna till mamma för att barnen (mina och min systers9 skulle plocka fram alla tomtar som mormor har och hon har massor. Vi blev även bjudna på tomtegröt till kvällen. Tack mamma för en trevlig kväll:)

Fick faktiskt detta av mamma,



Julklklockor!
Gissa om jag bev glad. Har letat över allt efter såna. De har en speciell betydelse för mig. Minns så väl när jag var liten och vi satte en sån här klocka vid varje dörr och jag tyckte de var så fina:) Nu har jag satt upp 4 st här hemma. Tack mamma:)

Hittade även denna



som också är lite nostalgisk för mig. 12 år gammal var jag när jag virkade denna och gav till min mamma i julklapp! Mamma har hängt upp den varje år sedan dess.

nej nu ska jag och mannen se en film tror jag.
Kram


Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Mysigt med julis-saker så att man får lite stämning! Är du ledig hela julen nu då? :)



Jag ska be Peter ha lektion med din man, så kanske han kan lära sig att köpa blommor? ;) Min kompis sa att hennes karl också är dålig på det?

Peter är bra på det nu - men det kanske bara är nu i "början"? ;)



Kram!

2009-12-06 @ 02:29:42
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0