Trött

Är jätte trött i dag. kan baro på att jag sovit dåligt i natt. Matilda hade ont i tungan (förkylninsblåsor på tungan) så hon hade svårt att sova. Hon hade ingen feber och ville bestämt gå till dagis så det fick hon göra även om jag först tyckte att hon kanske skulle vara hemma eftersom hon sovit så dåligt. Jag sa till fröknarna att de fick ringa om de såg på henne att hon inte orkar. Mitt huvudet dunkar och känns tungt. Håller på med statistiken i vår D-uppsats och det tar på krafterna, finns det verkligen folk som tycker det är roligt?

I går var min syster hemma och hade världens huvud värk. Hoppas du mår bättre i dag syster yster och var rädd om dig. Du vet att du betyder allt för oss:)
Nej tillbaks till statistiken
Tjing

Kommentarer
Postat av: Zandra Donarum

oh, Jag hoppas att du får sova bättre i natt. Och Syster yster, krya på dig! Zandra

2009-12-10 @ 20:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0