Allt och ingenting

Har lite blogg torke just nu. Håller på med alla projekten här hemma. I dag har jag målat 2 dörrar ett skåp, ska snart åka in och köpa nya dörrhandtag. Daniel och Matilda är bättre och än så länge har jag och Oscar klarat oss.
Oscar sitter just nu och väntar på Daniels morbror som snart kommer och hämtar honom då han ska sova där i natt.
Ska väl ta tag i mitt liv och börja läsa men faktum är att jag hellre målar just nu. Så jag får väl ta och plugga varje kväll nästa vecka.

Nästa helg blir det bröllop i wassbacken min morbror gifter sig där. Barnen ska sova hos farfar och Carina. Ska verkligen bli kul. Har skickat efter en plommon färgad klänning som jag hoppas passar, klippning har jag bokat till på torsdag och 2 spinning pass är inbokade sen hoppas jag att jag är fitt for fight för ett bröllop.

Matilda håller fortfarande på och tränar på att gå på toa. Det händer allt små olyckor men hon är jätte redig.
Älskar verkligen mina barn mer än allt annat och jag är så stolt över dem båda.
Ha en bra dag nu
kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja gör du det du har mest lust med för en gångs skull. Så kan du läsa med full koncentration sen.

Kram Mamma

2009-07-31 @ 19:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0