Jobbat

Det är inte klokt vad många bebisar det har fötts här i Skövde de tre sista dagarna en fullkomlig explosion. I går kl tre på jobbet kom chefen och frågade om jag ville gå hem och komma tillbaka halv tio för att jobba natten. Fick ledigt två andra pass så jag blev ledig en hel vecka. Kunde ju inte motstå det erbjudandet så jag åkte hem kl 16:00 efter en ganska tuff arbets dag sov mellan fem och sju och jobbade 21:30-07:15.  Det gick ganska bra men nu när jag vaknat känner jag mig helt överkörd. Är dock ledig i en helvecka nu och det känns skönt!
Undrar om min svägerskas små tvillingar har gett sig till känna och vill ut nu?

Ska nu bara vakna till lite till och sen hämta mina två favoriter!! Har hittat en överraskning till Oscar som jag tror han skulle älska! Måste bara kolla med Daniel först samt om någon kan passa lill tjejen medans jag och Daniel gör det ihop med Oscar!  Ska bli spännandne! Matilda blev inte sjuk som tur var utan det var nog värmen som  tog kål på henne i tisdags.
Ha en bra dag
kram

Kommentarer
Postat av: zara

nej, här vill inga bebisar ut.. Tydligen ska det bli babyboom här i K.stad nu i Juli. Hoppas man slipper föda i korridoren..

Vad ska ni hitta på med oscar? Nyfiken..

2009-07-02 @ 22:16:02
URL: http://zara82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0