Regn, rea och höst?

Vaknade till regn i morse. Jag har 2,5 veckors semester kvar men det känns nästan som om det är höst redan. det är tyvärr inte bara vädret som bidrar till den känslan, när vi kom hem och tittade i reklamen ser vi att de flesta affärer rear ut alla sommar saker redan. Det är egentligen inte klokt. Juli är ju inte slut än och det är ju i alla högsta grad en sommar månad anser jag.

I går var vi och handlade köpte faktiskt 2 st jeans till mig själv då de 2 jag hade började ge sig i tyget, gissa om jag använt dem flitigt. Sen var vi bara hemma och slappade, jag bar ut lite grejer som ska till soptippen men sen blev det inte så mycket mer gjort. Hoppas det blir mer i dag. Vi har ju tre projekt påbörjade så det är bara att välja det som passar. I eftermiddag ska vi till ett par vänner som flyttat tillbaka till Skövde, det ska bli kul.

Oscar han längtar efter att få sova över hos Daniels morbror så det ska han få göra i dag eller i morgon.
Ha en bra dag 
kram  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0